Before Article

Terugblik met Award winnaar Antagonist

De uitreiking van de RegiStar Awards wordt ook de komende editie weer een van de hoogtepunten tijdens de Dag van de Domeinnaam. Niet zo verwonderlijk want steeds meer .NL-Registrars, .NL-Resellers en .NL-Supporters hechten heel veel waarde aan het winnen van deze awards. Ze bedenken er zelfs hele marketingcampagnes omheen. Dat was precies wat Antagonist in 2017 deed. Daarom blikken we terug met Jeroen Wolsink van Antagonist.

Dat Antagonist vorig jaar uit honderden Nederlandse providers genomineerd werd door haar klanten voor de RegiStar Awards, was al een aangename verrassing. Maar dat het bedrijf enkele maanden later de trofee daadwerkelijk in ontvangst mocht nemen, overtrof alle verwachtingen. “Na onze inzet voor online veiligheid en privacy, was het dé bevestiging dat klanten blij zijn met wat we doen. Na de aankondiging van onze nominatie stemden zij namelijk massaal op ons”, vertelt Jeroen Wolsink.

Blije klanten zijn van levensbelang

Zo kan het gaan. Je wordt genomineerd voor de award, je vermeldt dit in je nieuwsbrief en vervolgens gaan al je klanten helemaal los. “We vonden het fantastisch dat we zoveel steun kregen en we waren erg onder de indruk van het grote aantal stemmen dat Antagonist kreeg” aldus Jeroen. “Het is voor ons de perfecte motivatie om keihard in te blijven zetten op klanttevredenheid. Want blije klanten zijn voor ons van levensbelang! Je wint er een award door, maar belangrijker nog: klanten zijn onze ambassadeurs… De grote betrokkenheid van klanten zagen we ook terug na afloop van de awards. Bijvoorbeeld door de vele felicitaties die we ontvingen naar aanleiding van dit artikel dat we erover schreven.”

“Het was bijzonder eervol om deze prestigieuze prijs te winnen. Het verstevigt de waardevolle band die we hebben met onze klanten. Daarnaast helpt het mee om nieuwe en bestaande klanten te overtuigen van je kunnen; zeker wanneer een vakjury en het grote publiek je uitroepen tot beste registrar van Nederland.”